deputat PNL, CHIRURG POLITRAUMA, TIMISOREAN

duminică, 1 noiembrie 2009

STATUL POLIȚIENESC / Fahrenheit 40 (= 10 grade Celsius)

Asta e România mea? Asta e România noastră?
Nu credeam ca în România pe care eu o iubesc, poliția poate să ne interzică să donam cărți, dar e adevărat !
Mâine o să ne interzică să cumpărăm cărți, iar apoi "tătuca" o să ne interzică să citim, că citește el pentru noi și ne povestește rezumatul...

Azi 1 noiembrie, distribuiam fluturași cu DONEAZĂ O CARTE, în Piața Victoriei din Timișoara , când Poliția Comunitară s-a oferit să fie vigilentă și să ne ducă acasă cu mașina... via sediul Poliției Comunitare, unde să ne amprenteze și să mai facă ce știu ei mai bine.
Vigilența lor a fost sporită de apartenența noastră la PNL. Odată auzite cele 3 litere magice,  au devenit extrem de atenți : au scos din buzunar singura carte care au citit-o (si pe care nu o donează!) și ne-au citat din colecția lor de HCL-uri. Cum că suntem ilegali și că trebuie să ne dea megaamenzi !
Doar că afișele ilegale sau cerșetorii, nu au treabă cu ei.
Când nu am avut actele să mă legitimez au chemat duba (incredibil, nu?!) să mă ducă la sediu !
Pe bune! Chiar au dat prin stație că vor o mașină în Piața Victoriei !
Doar că vigilența lor s-a înmuiat când au aflat ca presa, televiziunile sunt extrem de interesate de acțiunea lor. Și atunci au început să ia in considerare că e campanie electorală, și că de fapt asta e o acțiune civică de donare de cărți pentru copii din rural, și că ...AU ÎNTINS-O !
Lăsându-mă singur în fața presei dezamăgite!
Îmi cer scuze celor din presă că au venit degeaba !
Din păcate nici miliția nu mai e ce a fost odată și nu te mai poți baza pe ei.

Un comentariu: